Adresa
vaše
forme!

Blog

Gubitak težine nije gubitak masti

Kada počnete sa dijetom i vežbanjem,ono što se automatski gubi nije masnoća. Kada klijent kaže da želi da smrša, on ustvari želi da izgubi masne naslage.

Iako klijenti znaju koliko kilograma imaju, ne znaju koliko je to procentualno deo mišića a koliko je potkožnog masnog tkiva.Kada počne dijeta, smanjuje se broj kalorija koji se unosi i tada se radi puno kardio vežbi. Kao rezultat toga, osoba moze izgledati vizuelno manje,jer se izgubio mali procenat viška vode koji je bio u telu,ali telesne masti i dalje ostaju nedirnute.

Kada želite da se telo preoblikuje,odnosno da budete vitkiji,ne može se samo oslonite na kardio trening. Da bi se masni slojevi istopili, potrebno je uključiti trening sa opterećenjem - u vidu tegova, rekvizita ili sopstvene težine. Tek kada se smanji količina vode i masti, između kože i mišića, mišićni tonus polako počinje da se primećuje. Što su mišići veći, odnosno što više radite vežbe sa opterećenjem, mišiću je potrebno više energije za rad.  On tu energiju uzima iz masti.

Naravno,obavezan je kalorijski deficit da bi došlo do gubitka masti,tj. pravilna ishrana.  Dijeta ili bolje rečeno, režim ishrane,  mora biti pametan,što znači ne gladovati, nego jesti pametno.  Kada ne snadbemo telo gorivom za mišiće,oni se ne mogu izgrađivati.

Da bi došlo do gubljenja težine,treba potrošiti, sagoreti i iskoristiti mast.  Trening i ishrana treba da budu napravljeni tako da vam pomognu u topljenju masti,ali istovremeno i u izgradnji mišićne mase.  Samo pametna ishrana,trening sa opterećenjem i umerenim kardiom,mogu doneti rezultate koji će biti trajni.

Ivana Perišić